The Moodle platform’s Lesson module as an example of effective e-learning
Wariant tytułu
Moduł „Lekcja” platformy Moodle jako przykład efektywnego nauczania na odległość
Autor
Hernik, Szymon
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 112, iss. 4-M
Strony
51-58
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
DOI
10.4467/2353737XCT.15.366.4857
Słowa kluczowe
e-learning, Moodle platform, blended learning
e-learning, platforma Moodle, blended learning
Abstrakt
In the era of distance communication, areas such as education can try to find a place in the digital world. The possibility of distance learning, due to widespread access to the Internet, can provide valuable educational activities without the necessity for the student to leave their home. A perfect example of this approach is the module ‘Lesson’ contained within the Moodle platform. This allows not only the opportunity to present attractive knowledge but also the possibility for student evaluation on an ongoing basis whilst they are still learning. This functionality is one of the most dynamic components of the platform – it enables two-way interactivity between teacher and student.
W dobie rozwoju komunikacji na odległość również taka dziedzina jak edukacja próbuje znaleźć swoje miejsce w cyfrowym świecie. Możliwości nauczania na odległość, ze względu na powszechny dostęp do Internetu, pozwalają na przeprowadzenie pełnowartościowych zajęć bez konieczności wychodzenia z domu. Idealnym przykładem takiego rozwiązania jest moduł „Lekcja” zawarty w platformie Moodle. Pozwala on nie tylko na przekazanie w sposób atrakcyjny wiedzy, ale również na jej weryfikowanie na bieżąco, w trakcie nauki. Opisywany moduł należy do dynamicznych składowych platformy – umożliwia dwukierunkową interaktywność pomiędzy nauczycielem a uczniem.
Wydział
Wydział Mechaniczny
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.