Innovative approach to postgraduate education in the field of fluid power technology
Wariant tytułu
Innowacyjne podejście do kształcenia podyplomowego w dziedzinie technologii napędu hydraulicznego i pneumatycznego
Autor
Pobędza, Janusz
Guzowski, Artur
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 112, iss. 4-M
Strony
103-116
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
DOI
10.4467/2353737XCT.15.341.4862
Słowa kluczowe
education, fluid power systems, CETOP
kształcenie, napędy i sterowanie płynowe, CETOP
Abstrakt
The article presents the developed, innovative model of postgraduate education in the area of fluid drive and control technology, launched in the Cracow University of Technology. The program of postgraduate studies was elaborated in accordance with the CETOP guidelines. Characteristics of education on hydraulic and pneumatic systems are presented together with the proposed model of studies and its innovative components.
W artykule przedstawiono opracowany i uruchomiony na Politechnice Krakowskiej innowacyjny model kształcenia podyplomowego z napędów i sterowania płynowego zgodny z wytycznymi CETOP. Pokazano charakterystykę kierunku, zaproponowany model studiów oraz jego innowacyjne elementy, zweryfikowane w zrealizowanych już dwóch edycjach zajęć.
Wydział
Wydział Mechaniczny
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.