Technologiczne i organizacyjne czynniki warunkujące decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie budowlanym
Autor
Kozik, Renata
Promotor
dr hab. inż Andrzej Kosecki, prof. PK
Data wydania
2005
Wydawca
[s.n.]
Język
polski
Abstrakt
W pracy uporządkowano pojęcia z zakresu marketingu usług budowlanych. Scharakteryzowano technologiczne i organizacyjne czynniki występujące w procesie świadczenia usługi budowlanej oraz określono ich wpływ na działalność marketingową w przedsiębiorstwie budowlanym. Zbadano potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa budowlanego oraz źródła pozyskiwania informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji marketingowych. Przedstawiono koncepcję systemu informacji marketingowej dla przedsiębiorstwa budowlanego i jego rolę w procesie podejmowania decyzji marketingowych w zakresie 5P- produktu, promocji, ceny, dystrybucji i personelu.
Klasyfikacja PKT
731763 Marketing. Reklama. Promocja eksportowa
063100 Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa. Finanse przedsiębiorstwa. Zarządzanie przedsiębiorstwem
630000 Budownictwo
730000 Handel zagraniczny
060000 Nauki ekonomiczne. Ekonomika
Wydział
Wydział Inżynierii Lądowej
Licencja
Zasób udostępniany w ramach tzw. dozwolonego użytku (art. 28 u. o pr. a.)
Prawa dostępu
Zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki PK