Promocja jako marketingowy instrument przekształceń urbanistycznych
Autor
Korbel, Wojciech
Promotor
dr hab. inż. arch. Andrzej Wyżykowski, prof. PK
Data wydania
2001
Wydawca
[s.n.]
Język
polski
Abstrakt
Kwestia promocji miasta i jakości przekazu informacji adresowanej do wszystkich aktorów procesu inwestycyjnego dla osiągnięcia zamierzonego efektu urbanistycznego, stanowi zasadnicze zagadnienie pracy doktorskiej. Cele pracy to: 4) określenie rodzajów instrumentów promocji; 2) określenie współzależności pomiędzy marketingowymi instrumentami promocji i innymi instrumentami z zakresu ekonomii i współpracy; 3) określenie wpływu promocji na rzeczywiste przekształcenia przestrzeni urbanistycznych; 4) określenie wniosków dotyczących użycia promocji na rzecz przekształceń przestrzeni urbanistycznych w Polsce. W ramach badań wybranych przykładów użycia promocji zidentyfikowane zostały rodzaje występujących problemów urbanistycznych, rodzaje stosowanych instrumentów promocji, ich zależność od instrumentów z dziedzin ekonomii i współpracy oraz osiągane rezultaty. Zamykające pracę podsumowanie jest syntezą badań i doświadczeń wynikających z praktyki projektowej autora oraz stanowi wnioski dla konkretnych działań na rzecz właściwego użycia promocji w obrębie uwarunkowań polskich.
Klasyfikacja PKT
731763 Marketing. Reklama. Promocja eksportowa
730000 Handel zagraniczny
650900 Teoretyczne podstawy planowania przestrzennego i urbanistyki. Współczesne tendencje osadnictwa
650000 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
Wydział
Wydział Architektury
Licencja
Zasób udostępniany w ramach tzw. dozwolonego użytku (art. 28 u. o pr. a.)
Prawa dostępu
Zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki PK