O niektórych aspektach reklamowych kształtowania formy architektonicznej obiektów handlowo-usługowych. Wybrane problemy
Autor
Barnaś, Janusz
Promotor
prof. zw. dr hab. inż. arch. Wojciech Buliński
Data wydania
1999
Wydawca
[s.n.]
Język
polski
Abstrakt
Celem pracy jest prezentacja możliwości w zakresie kształtowania formy architektonicznej obiektów handlowo-usługowych, zlokalizowanych w znanej zabudowie miejskiej, dokonana na podstawie analizy obiektów już zrealizowanych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na aspekty reklamowe formy architektonicznej tych obiektów. Praca jest próbą odpowiedzi na pytanie - jakie ukształtowania przestrzenne i jakie elementy architektoniczne mają decydujący wpływ na atrakcyjność obiektów handlowo-usługowych.
Klasyfikacja PKT
731763 Marketing. Reklama. Promocja eksportowa
640800 Projektowanie architektoniczne. Kształtowanie form architektonicznych, elementy i środki kształtowania
640000 Architektura
730000 Handel zagraniczny
Wydział
Wydział Architektury
Licencja
Zasób udostępniany w ramach tzw. dozwolonego użytku (art. 28 u. o pr. a.)
Prawa dostępu
Zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki PK