Educational plays and games in contemporary design and architecture
Wariant tytułu
Gry i zabawy edukacyjne we współczesnej architekturze i designie
Autor
Balcer-Zgraja, Małgorzata
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 112, iss. 9-A
Strony
13-19
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Słowa kluczowe
architecture, space, education, game, play
architektura, przestrzeń, edukacja, gra, zabawa
Abstrakt
The architecture of contemporary educational facilities is a field of the search for innovative learning spaces. School buildings, along with other facilities and solutions which serve the purpose of permanent informal education, create a varied learning landscape in the public space of the city. This article attempts to see this issue from the angle of ludic culture and discusses its impact.
Architektura współczesnych obiektów edukacji jest polem poszukiwań innowacyjnych learning spaces. Budynki szkolne wraz z szeregiem innych, służących permanentnemu, nieformalnemu kształceniu rozwiązań w przestrzeni publicznej miasta tworzą zróżnicowany learning landscape. Artykuł jest próbą spojrzenia na jego kształtowanie przez pryzmat wpływu kultury ludycznej.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.