The architecture of wine manufacturing and commercial sites in Central Europe
Wariant tytułu
O architekturze zakładów produkcji i sprzedaży win w Europie Środkowej
Autor
Zawada-Pęgiel, Katarzyna
Złowodzki, Maciej
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 112, iss. 10-A
Strony
73-95
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
DOI
10.4467/2353737XCT.15.155.4192
Słowa kluczowe
wine manufacturing and commercial sites, the architectural form of the manufacturing site, viticultural centre
zakład produkcji i sprzedaży win, forma architektoniczna zakładu produkcyjnego, centrum winiarskie
Abstrakt
The vast majority of industrial implementation does not show signs of efforts towards high aesthetic quality. However, in a changing market, an increasing number of companies are turning to reputable architects in the search for interesting and innovative projects. In terms of advertising, marketing and image building also via architecture. Studies show that a high number of companies producing wine in Central Europe now combine production with sales and advertising, and creates their image based on high quality modern architecture.
Zdecydowana większość realizacji przemysłowych nie przejawia znamion starań o wysoką jakość estetyczną. Jednakże w zmieniającej się sytuacji rynku nadmiarowego coraz więcej firm zwraca się do renomowanych architektów o niestandardowe, ciekawe i nowatorskie opracowania. Chodzi o aspekty reklamy, marketingu i budowy wizerunku również przy pomocy architektury. Przeprowadzone badania wykazują, że wiele firm produkujących wino w Europie Środkowej łączy obecnie produkcję ze sprzedażą i reklamą, a także tworzy swój wizerunek w oparciu o dobrą, nowoczesną architekturę.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Wydział Architektury
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.