Games and activities with the space and in the space as way to explore the architecture
Wariant tytułu
Gry i zabawy z przestrzenią i w przestrzeni jako środek do poznawania architektury
Autor
Bogajewska-Danek, Joanna
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 112, iss. 9-A
Strony
59-64
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Słowa kluczowe
science in space, study of architecture, architectural workshops, lesson scenario, middle school
nauka w przestrzeni, nauka architektury, scenariusz lekcyjny, warsztaty architektoniczne, gimnazjum
Abstrakt
The article presents the project “Science in Space”, which was implemented in secondary schools in Wielkopolska in the second half of 2014. It discusses the realization of scenarios proposed in the project, points to the successes and difficulties in conducting workshops on architecture, and presents the author’s conclusions drawn from the experience gained through those workshops.
Autorka w swoim artykule przedstawia projekt „Nauka w przestrzeni”, który był realizowany w gimnazjach i liceach na terenie Wielkopolski w drugiej połowie 2014 roku. Omawia realizację scenariuszy, które zaproponowała w ramach projektu. Wskazuje na sukcesy i trudności przy realizacji projektów warsztatowych dotyczących architektury. Wyciąga wnioski z doświadczenia zebranego podczas zajęć z gimnazjalistami.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.