Comparison of experimental and numerical models of LONGASF railway foundation
Wariant tytułu
Weryfikacja zgodności modelu laboratoryjnego z modelem numerycznym nawierzchni kolejowej LONGASF
Autor
Urbanek, Małgorzata
Pawlak-Burakowska, Aleksandra
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 111, iss. 5-B
Strony
283-289
Data wydania
2014
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Słowa kluczowe
numerical modeling of railway track, LONGASF, unconventional railway track, model rescaling
modelowanie numeryczne nawierzchni kolejowej, LONGASF, niekonwencjonalna nawierzchnia kolejowa, przeskalowanie modelu
Abstrakt
This paper outlines the innovative concept of unconventional railway track on longitudinal sleepers and asphalt track bed. The authors presented a method for LONGASF numerical modeling. This paper describes the creation of the numerical model at the macro scale according to the behavior and interaction of analyzed laboratory sample in a micro scale.
W artykule przedstawiono zarys koncepcji innowacyjnej niekonwencjonalnej nawierzchni kolejowej na podkładach wzdłużnych i podłożu asfaltowym. Autorzy zaprezentowali metodę modelowania numerycznego nawierzchni LONGASF. W niniejszej pracy opisano stworzenie numerycznego modelu w skali makro analizowanej nawierzchni uwzględniając zachowania i pracę nawierzchni w skali mikro.
Klasyfikacja PKT
630000 Budownictwo
Wydział
Wydział Inżynierii Lądowej
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.