Performance management of the maintenance staff on the basis of classification of its skills
Wariant tytułu
Organizacja oceny osiągów pracowników obsługi na podstawie klasyfikacji ich umiejętności
Autor
Katargin, Vladimir
Koryagin, Mark Evgenevich
Kamoltceva, Alla Vladivirovna
Morozov, Dmitri Aleksandrovicn
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Mechanika
Numeracja
R. 109, Z. 9, 4-M
Data wydania
2012
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Słowa kluczowe
car service, working criteria, model of training workers
serwis samochodowy, kryteria pracy, model szkolenia pracowników
Abstrakt
The task of improving productivity is relevant to all spheres of human activity. One of the partial solution to this problem is to estimate the current staff and the prospects for its improvement. Assessment staff can be attributed to the most complex tasks due to the probabilistic nature of the processes occurring in human societies. It is known that in many industries different methods of assessment staff have developed. They are based on the desire to ensure the accuracy of estimates and the high predictive validity. In this paper, the authors of the methods of estimating repair and maintenance personnel on the basis of the classification of its skills. This technique is based on the authors’ model estimates to reduce training time for young professionals to work with the tool, and the authors proposed an alternative method of evaluation of performance of works on servicing cars for young professionals. In addition, the authors assessed the possible use of automated equipment for storage and delivery of an instrument to reduce training time and increase productivity of repair and maintenance personnel.
Zadanie poprawy wydajności dotyczy wszystkich sfer ludzkiej działalności. Jednym z częściowych rozwiązań tego problemu jest ocena personelu i perspektywy jego rozwoju. Ocenę personelu można zaliczyć do najbardziej skomplikowanych zadań ze względu na probabilistyczny charakter procesów zachodzących w społecznościach ludzkich. Opracowano wiele różnych metod oceny personelu. Ich podstawowym celem jest zapewnienie dokładności estymacji i duża prawidłowość prognozowania. W artykule opisano metodę oceny pracowników naprawy i obsługi na podstawie klasyfikacji ich umiejętności. Metoda oparta jest na autorskim modelu estymacyjnym i ma na celu skrócenie czasu szkolenia młodych pracowników, uczących się posługiwania narzędziami. Autorzy artykułu zaproponowali alternatywną metodę oceny wyników pracy młodych pracowników obsługi samochodów. Ponadto autorzy ocenili możliwości zastosowania automatycznych urządzeń do magazynowania i wydawania przyrządów, co skraca czas szkolenia i zwiększa wydajność personelu naprawy i obsługi.
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.