Kompleksowe wykorzystanie zdalnego nauczania na przykładzie modułu chemii nieorganicznej
Wariant tytułu
Distant learning overall application in inorganic chemistry teaching module
Autor
Baron, Jerzy
Janicka, Elżbieta
Żukowski, Witold
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Chemia
Numeracja
R. 107, Z. 10, 1-Ch
Data wydania
2010
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
polski
Abstrakt
W pracy przedstawiono sposób wykorzystania platformy e-learningowej Moodle, jako środowiska zdalnego nauczania, zastosowanego w procesie dydaktycznym dla wybranego przedmiotu, realizowanego na Wydziale Inżynierii i Technologii Chemicznej. Zaprezentowano założenia e-kursów użytych do poszczególnych form zajęć tworzących przedmiot (moduł). Pokazano elementy składowe, zasoby i aktywności wykorzystane przy konstruowaniu tego środowiska e-learningowego.
Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) overall implementation as a distant learning tool for chosen academic course was presented. This course is accomplished in the Chemical Engineering and Technology Faculty. E-courses assumptions for individual types of the course classes were given. Blocks, resources and activities used as elements for e-learning environment construction were shown.
Klasyfikacja PKT
250000 Chemia
Wydział
Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.