Badanie objętości manewrowej zużytego paliwa w samochodzie w brzegowych warunkach ruchu
Wariant tytułu
Prediction of fuel consumption for a passenger car in real traffic
Autor
Ubysz, Aleksander
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Mechanika
Numeracja
R. 105, Z. 10, 6-M
Data wydania
2008
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
polski
Abstrakt
Głównym celem niniejszego artykułu jest wyjaśnienie mechanizmu powstawania „niedoliczonej” w programie EKO-DRIVE 2005 objętości paliwa, nazwanej manewrową Vm. Zasadniczo wpływa ona na dokładność obliczeń przebiegowego zużycia paliwa w samochodzie osobowym w ruchu rzeczywistym, zwłaszcza na najkrótszych trasach przejazdu.
The aim of the paper is to explain how the mechanism of ‘not-calculated' in EKO-DRIVE 2005 program amount of fuel (called Vm maneuvering value) gets started. It significantly influences the precision of calculating the mileage fuel consumption of a car moving in traffic, particularly at very short distances.
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.