The didactic process at the atelier of sculpture, prepared for students of architecture
Wariant tytułu
Proces dydaktyczny w pracowni rzeźby dla studentów architektury
Autor
Wąsacz, Józef
Bajor, Barbara
Idzi, Piotr
Data wydania
2015
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Opublikowane w
Wyzwania XXI wieku. Rysować, malować czy skorzystać z komputera : praca zbiorowa. T. 2, Mistrzowie, nauczyciele i uczniowie. Architekt i jego warsztat rysunkowy = Challenges of the 21st Century. To Draw, to paint or to use a computer. Vol. 2, Masters, teachers and their students. An architect and his drawing workshop / pod red. Marii J. Żychowskiej
Strony
101-106
Język
angielski
Uwagi
II International Conference from the cycle Technical Drawing, Painting and Sculpture in Architectural Education. Challenges of the 21st century: To Draw, to Paint or to Use a Computer, Cracow 29-30 May 2015
II Międzynarodowa Konferencja z cyklu Nauczanie rysunku, malarstwa i rzeźby dla architektów. Wyzwania XXI wieku: Rysować, malować czy skorzystać z komputera, Kraków 29-30 maja 2015
Słowa kluczowe
sculpture, visual message, the teaching process
rzeźba, komunikat wizualny, proces dydaktyczny
Abstrakt
The article presents the purpose and suitability of teaching method consists of co-creation artistic concepts that are models of space with specific characteristics. It describes results showing the individual creative experience obtained in a relation to the collective experience of a group of students. Summarizes actions that shape the creative consciousness of the student, allowing the use of current and future technologies.
Artykuł prezentuje cel i przydatność metody dydaktycznej, polegającej na współtworzeniu, artystycznych koncepcji będących modelami przestrzeni o określonych cechach. Opisuje rezultaty polegające na indywidualnym doświadczeniu twórczym, uzyskane w relacji ze zbiorowym doświadczeniem grupy studentów. Podsumowuje działania kształtujące twórczą świadomość studenta, pozwalającą na korzystanie ze współczesnych i przyszłych technologii.
Klasyfikacja PKT
640800 Projektowanie architektoniczne. Kształtowanie form architektonicznych, elementy i środki kształtowania
112100 Dydaktyka
640000 Architektura
110000 Nauki pedagogiczne. Oświata. Szkolnictwo. Wychowanie
Wydział
Wydział Architektury
Licencja
Creative Commons; cc by 3.0 pl
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.