Rozwój społeczeństwa wiąże się z postępem technologicznym, jednak jest również przyczyną chorób cywilizacyjnych. Koniecznym staje się wyznaczenie nowych wyzwań aquaparkom XXI wieku. Czy parki wodne mogą oprócz rozrywki zapewniać naukę i powtórzyć funkcjonalność antycznych pierwowzorów? W ramach studium przypadku (Wodny Park Tychy) stwierdzono, iż łączenie funkcji edukacji z rozrywką nawiązuje do tradycji. Jednocześnie za pomocą grywalizacji architektury umożliwia weryfikację wiedzy poprzez zabawę.
The development of society is associated with technological progress, but it is also the cause of civilizational diseases. It is necessary to set new challenges for the 21st century Aquaparks. Can Water Parks provide, in addition to entertainment, learning and repeating the functionality of ancient prototypes? As part of a case study (Wodny Park Tychy), it was found that combining the functions of education with entertainment refers to tradition. At the same time, using the gamification of architecture, it allows you to verify knowledge through play.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
650900 Teoretyczne podstawy planowania przestrzennego i urbanistyki. Współczesne tendencje osadnictwa
650000 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.