Vitra, marketing, architecture, design, communication
Abstrakt
Vitra jest absolutnym pionierem w dziedzinie designu i od ponad 60 lat uznawana jest za czołową markę przemysłu meblarskiego. Jednak mimo że zajmuje się przede wszystkim kreowaniem trendów z zakresu wzornictwa przemysłowego, znana jest również z niezwykłej architektury tworzącej siedzibę całej fabryki. Jak doszło do tego, że to właśnie architektura stała się wizytówka firmy meblarskiej? Dlaczego Vitra zdecydowała się na zainwestowanie gigantycznej sumy pieniędzy w rozwój fabryki, która równie dobrze mogłaby przybrać formę typowego zakładu produkcyjnego usytuowanego na uboczu nie przykuwającego niczyjej uwagi? Odpowiedzią jest stwierdzenie prostego faktu: Vitra postawiła na AUTENTYCZNOŚĆ.
Vitra is undeniably a pioneer in the field of product and interior design and for over 60 years has been known as a top brand in the furniture industry. Even though it creates objects mainly from the field of industrial design, it is also known for the amazing architecture of the company’s headquarters. How did the architecture become the firm’s showcase? Why did Vitra decide to pump a gigantic amount of money into the development of the factory buildings that could also have been a group of bunkhouses and nobody would have been shocked? The answer to these questions is one simple truth – Vitra bet on AUTHENTICITY.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
650900 Teoretyczne podstawy planowania przestrzennego i urbanistyki. Współczesne tendencje osadnictwa
650000 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
Wydział
Wydział Architektury
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.