Superposition of facade in architecture in the beginning of the 21st century
Wariant tytułu
Superpozycja fasady w architekturze początku XXI wieku
Autor
Radwański, Damian
Opublikowane w
Technical Transactions
Numeracja
Y. 111, iss. 7-A
Strony
221-227
Data wydania
2014
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Słowa kluczowe
facade, innovation, brand image
fasada, innowacja, wizerunek marki
Abstrakt
The superposition of a facade in architecture in the early 21st century, is the merit of contemporary marketing mechanisms which function in architecture. The distinct relation between the exterior side of the building and the brand take effect in choosing advanced, already existing and available systems and architectural engineering, which are far from the classic process of project implementation. Investors often decide to make an effort in creating unique, innovative solutions of extreme technical and esthetic features in order to intensify the visual impression.
Superpozycja fasady w architekturze początku XXI wieku to w dużej mierze zasługa współczesnych mechanizmów marketingowych funkcjonujących również w tej dziedzinie. Bardzo silne powiązanie fizyczności budynku z wątkiem wizerunkowym marki coraz częściej pociąga za sobą działania wybiegające daleko poza odtwórczy proces klasycznej implementacji w projekt dostępnych i funkcjonujących, wysoce zaawansowanych systemów i technologii budowlanych. Coraz częściej na potrzeby wzmocnienia i utrwalenia wizualnego przekazu inwestorzy decydują się na podjęcie wyzwania, jakim jest z całą pewnością tworzenie jednorazowych i innowacyjnych rozwiązań o wysoce ekstremalnych cechach technicznych i estetycznych.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.