Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast
Wariant tytułu
The impact of marketing communication on shaping the urban environment
Autor
Janowicz, Rafał
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Architektura
Numeracja
R. 109, Z. 1, 1-A1
Data wydania
2012
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
polski
angielski
Słowa kluczowe
komunikacja marketingowa, identyfikacja wizualna, marka w architekturze
marketing communication, visual identity, branding in architecture
Abstrakt
W artykule przedstawiono wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie obiektów architektonicznych oraz podano przykłady realizacji o wysokich walorach estetycznych i artystycznych, które powstały w wyniku działań marketingowych.
The paper presents the impact of marketing communication on the formation of architectural objects and gives examples of projects imbued with high aesthetic and artistic value, which are consequence of marketing actions.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.