Train axes spacing influence on dynamical behaviour of a girder bridge
Wariant tytułu
Wpływ rozstawu osi pociągu na dynamiczne zachowanie mostu belkowego
Autor
Wcisło, Michał
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Budownictwo
Numeracja
R. 108, Z. 3, 1-B
Data wydania
2011
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Abstrakt
In the paper the influence of moving load spacing to dynamical behavior of an Euler-Bernoulli beam was analyzed. The critical speed problem for forces moving along an elastic beam was defined and introduced. The analysis was carried out for three different mechanical models of load.
W niniejszym artykule przeprowadzono analizę wpływu rozstawu obciążeń przemieszczających się wzdłuż belki Eulera-Bernoullego na jej zachowanie dynamiczne. Zdefiniowano i przedstawiono pojęcie prędkości krytycznej dla przemieszczającej się siły. Analizę wpływu rozstawu przeprowadzono z uwzględnieniem różnych modeli mechanicznych obciążenia.
Klasyfikacja PKT
630000 Budownictwo
Wydział
Wydział Inżynierii Lądowej
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.