Zmieniający się obraz miasta w kontekście komercjalizacji przestrzeni publicznej
Wariant tytułu
Evolving image of the city in the contects of public space comercialisation
Autor
Siniecki, Adam
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Architektura
Numeracja
R. 108, Z. 14, 4-A2
Data wydania
2011
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
polski
Abstrakt
Artykuł jest próbą przeanalizowania zmian zachodzących w przestrzeni publicznej w aspekcie rozwoju technik przekazu informacji. Multimedia znacząco wpływają na styl życia społeczeństwa. W szczególności młode pokolenia, które łatwiej przyswajają się do nowoczesnych technologii, wymuszają zmiany w kreowaniu i odczytywaniu przestrzeni publicznej.
The paper is an attempt to analize the changes in public spaces, in terms of development of comunication techniques. Multimedia significantly influenced and still influence in the lifestyle of society. In particular the young generations, which easier adapt to modern technology, are forcing changes in the creation and reading public space.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.