Zmieniający się obraz miasta w kontekście komercjalizacji przestrzeni publicznej
Variant of the title
Evolving image of the city in the contects of public space comercialisation
Author
Siniecki, Adam
Published in
Czasopismo Techniczne. Architektura
Numbering
R. 108, Z. 14, 4-A2
Release date
2011
Place of publication
Kraków
Publisher
Wydawnictwo PK
Language
Polish
Abstract
Artykuł jest próbą przeanalizowania zmian zachodzących w przestrzeni publicznej w aspekcie rozwoju technik przekazu informacji. Multimedia znacząco wpływają na styl życia społeczeństwa. W szczególności młode pokolenia, które łatwiej przyswajają się do nowoczesnych technologii, wymuszają zmiany w kreowaniu i odczytywaniu przestrzeni publicznej.
The paper is an attempt to analize the changes in public spaces, in terms of development of comunication techniques. Multimedia significantly influenced and still influence in the lifestyle of society. In particular the young generations, which easier adapt to modern technology, are forcing changes in the creation and reading public space.
PKT classification
640000 Architektura
Department
Zbiory cyfrowe BPK
License
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Access rights
Zasób dostępny dla wszystkich
Cookies or other similar solutions are used on the page. Take a look at privacy policy to get to know the details.