The use of integrated e-learning systems – acceptance study between academic teachers and students
Wariant tytułu
Badanie gotowości środowiska akademickiego na możliwość wprowadzenia zintegrowanego systemu e-learningowego
Autor
Kiełbus, Anna
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Mechanika
Numeracja
R. 107, Z. 8, 2-M
Data wydania
2010
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
angielski
Abstrakt
The paper presents the problem of readiness for using e-learning systems in education process. Students and academic teachers are the target group. Web systems for creating and managing query sheets have been used for testing purposes. Using www forms is much more efficient than standard paper query sheets. The paper presents the results of research which are connected with the opinion of academic teachers about instructing type e-Learning.
Artykuł podejmuje zagadnienie gotowości środowiska akademickiego do stosowania rozwiązań e-Learning w procesie edukacji. Do przeprowadzenia badań użyto webowych systemów do tworzenia i obsługi formularzy ankietowych, co jest nowym i bardziej efektywnym podejściem do zbierania cennych informacji. W artykule zaprezentowano wyniki badań związanych z opinią kadry akademickiej na temat nauczania typu e-Learning.