W Polsce rower jest coraz powszechniej promowany jako alternatywa dla komunikacji samochodowej. Argumenty początkowo przytaczane przez wiele organizacji pozarządowych powoli znajdują odzwierciedlenie w planach rozwoju określanych przez władze miast. Rozwój ruchu rowerowego ma wpływać na jakość życia w mieście na kilka sposobów: zmniejszając zainteresowanie korzystania z indywidualnej komunikacji samochodowej oraz przyczyniając się do spadku emisji spalin.
Bike is being increasingly promoted in Poland as an alternative to cars. Arguments raised by NGOs are gradually being reflected in development plans determined by the municipalities. The development of cycling is expected to influence the quality of life in several ways: by reducing the use of private cars as well as affecting the reduction of emissions.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.