Medialność i marketing nowej architektury – przykład obiektu przemysłowego
Wariant tytułu
The Media and Marketing of New Architecture Exemplified by an Industrial Object
Autor
Juzwa, Nina
Opublikowane w
Czasopismo Techniczne. Architektura
Numeracja
R. 107, Z. 15, 7-A1
Data wydania
2010
Miejsce wydania
Kraków
Wydawca
Wydawnictwo PK
Język
polski
angielski
Abstrakt
Organizatorzy tegorocznej konferencji „Definiowanie architektury” stworzyli uczestnikom sytuację równie komfortową co trudną. Nie jest łatwo podjąć temat obszerny a równocześnie zdefiniowany tematycznie. Podejmując temat architektury współczesnego obiektu przemysłowego celem autora było „odczarowanie” problemu, który w powszechnej świadomości środowiska zawodowego architektów nie kojarzy z jakością architektoniczną, a jednak, w tej problematyce napotykamy na równie wiele obiektów, które zasługują na miano dzieła architektury, co w innych kategoriach funkcjonalnych.
The organizers of this year’s conference “Defining Architecture” created a bitter-sweet situation for its participants. It is not easy to take up this vast but thematically defined area. Approaching the theme of the architecture of a contemporary industrial object, the author aimed at “disenchanting” this problem which is not associated with architectural quality in the general consciousness of the professional community of architects. However, we encounter as many objects of this type which deserve the name of a work of architecture as in other functional categories.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.