Najnowsze generacje galerii handlowych określają „sens” śródmiejskich przestrzeni publicznych. Wokół ich programu handlowego sytuuje się – bezpośrednio z nimi powiązane – funkcje rozrywkowe, usługowe, biurowe a także hotelowe i mieszkalne. Koncepcje te budzą sprzeczne opinie. Rozwój miasta – wyraz tożsamości i aspiracji ogółu jego mieszkańców – nie może opierać się na prymacie: rynkowej rentowności i doraźnej mody.
The newest generations of shopping gallery define „sense” of down-town's public space. Directly connected with them the amusement, service, office as well as hotel and habitable functions are situated round their commercial program. These conceptions wake contradictory opinions. The development of city, which is their inhabitants' expression of identity and aspiration, can't lean on primacy of market profit and temporary fashion.
Klasyfikacja PKT
640000 Architektura
Wydział
Zbiory cyfrowe BPK
Licencja
Licencja PK. Brak możliwości edycji i druku.
Prawa dostępu
Zasób dostępny dla wszystkich
Na stronie wykorzystywane są pliki cookie, bądź podobne rozwiązania. Aby poznać szczegóły zapoznaj się z polityką prywatności.